21. maaliskuuta 2013

onnen kyyneleeeet

Tänään on mun ''pikku vauvojen'', eli Mamman toisen pentueen synttärit.


Miro
Päivän ikäisenä

12 viikkoisena, päivänä jolloin muutti meiltä pois uuteen kotiinsa
Miron omistajan kanssa ollaan pietty säännöllisesti yhteyttä ja mulla on siitä paljon uudempiakin kuvia :)


Viivi
Syntymäpäivänään, tasa vuosi sitten

12 viikon iässä, viimeisiä meillä otettuja kuvia
Viivistä mulla ei ihan niin paljoa uusia kuvia ole mutta muutamia kyllä, että olen nähnyt kuinka tyttö on kasvanut :)


Luna

Päivän ikäinen pikku tyttö

Luna 'isona' tyttönä
Myös Lunan omistajien kanssa oon ollu yhteydessä jonkin verran luovutuksesta asti ja jotain kuviakin mulla on :)


Ronja

Neiti päivän iässä

Vika kuva Ronjasta kotona
Ronjasta en valitettavasti oo kuvia saanu, mutta kuulumisia kylläkin :)


Emi

Eka naamakuva Emistä

Emi oli viimeinen meiltä muuttava pikkuinen ja nämä ihanat Lempin ja Emin halikuvat on pikkutytön viimeiseltä meillä asuilu päivältä.
Emistäkin oon onneks kuulut paljon juttuja ja saanut kuvia :)

Ja viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisempänä  Simba- poju

Simba pikkuvauvana

Poitsu muuttoa edeltävänä päivänä
Simban omistajan kanssa ollaan oltu kanssa tosi paljon yhteydessä ja itseasiassa uusin kuva minkä sain oli tänään:

Simpsu 1v ja tasan 5kg (syntyessään 99g)
Kaikki nää pikkuiset on mulle tosi rakkaita ja olis tarkoitus muutamia nyt mahdollisimman lähiaikoina nähdäkkin kunhan saa aikaiseksi :)
Voisin tässä joskus pistää pienissä erissä näiden pentukuvia tänne, niitä löytyy paljon ! :D

Onnea siis kaikille kuudelle rakkaudelle  ♡ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti