27. lokakuuta 2015

Matka pallon toiselle puolelle

Nyt on tietokone saatu ladattua ja tällä hetkellä istun aivan ihanassa puistossa, ihan keskustan liepeillä, violetin puun alla kirjoittamassa tätä teille.

Mun matkahan alkoi jo viikko sitten tiistai-keskiviikko yönä yhden aikaan, kun äidin kanssa lähdettiin ajamaan Keuruulta kohti Helsiki-Vantaata. Kotoo lähtiessä voin sanoo, että itku tuli. Piti sanoo kaikille ja kaikelle heippa vuodeksi. Mutta eiköhän ne pärjää ilman muakin. Toivottavasti!


Siinä vaiheessa kun oltiin lentokentällä mua ei enään itkettänyt. Tottakai se oli ihan hirveetä sanoo äitille heipat, mutta sillon olin valmis. Olin valmis lähtemään toteuttamaan mun unelmaa, mitä oon odottanut jo niin pitkään.


.

Kaikki mun kolme lentoa ja vaihdot meni tosi hyvin. Ihan yllätyin, hahah.
Ensin Helsinki-Amsterdam (2,5h), odottelua 3,5h. Sitten puuduttavan pitkä lento Amsterdam-Kuala Lumpur (12,5h), jonka istuin yhdeksän paikkasen rivin ihan keskimmäisellä penkillä, kahden todella harteikkaan miehen välissä! Perillä taas n. 3h odottelua ja sitten viimeinen lento Kuala Lumpur-Perth(5,5h) ja tältä viimeiseltä lennolta on muuten nää kaikki postauksen kuvatkin!. 
Perillä Australiassa pääsin vartissa läpi tullin ja kaikkien turvatarkastuksien, vaikka mun kaverit jotka katsoo Australian rajalla- ohjelmaa pelottelikin mua tästä ennen lähtöä. Onnekseni myös rinkka tuli samalla kertaa perille :) Hostellille päästyä olin niin väsynyt, että pikku lenkin vain kiersin ihastellen maisemia ja menin jo seitsemän maissa nukkumaan, hahah.





5 kommenttia:

  1. Hyvä että sait koneesi toimimaan! Täällä jo malttamattomana odotellaan lisää ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se Sirja mulle kerto, että siellä kovasti ootellaan kuvia :) Huomasithan Elina toisenkin postauksen!

      Poista
  2. Upeeta alkaa seuraamaan uutta reality sarjaa. Miten maltan odottaa seuraavaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai, että oikein reality sarjaa :D oot Kirsi ihana! Yritän viimestään viikonloppuna päästä laittamaan lisää kuvia :)

      Poista